Jaka pora jest najlepsza na ćwiczenia?

zobacz czym objawia się żółtaczka u wcześniaków i jak z nią walczyć wzw a

O tym, że ćwiczenia fizyczne korzystnie wpływają na sylwetkę oraz zdrowie, przekonuje wielu lekarzy. Wiele osób ma jednak problemy z regularnym wykonywaniem treningów. Powodem jest zazwyczaj brak motywacji. Ponadto często brak wystarczającej ilości czasu, żeby rozpocząć ćwiczenia. Warto wybrać taką porę dnia, która jest dla nas najbardziej optymalna.

Poranne ćwiczenia korzystnie oddziałują na metabolizm, powodując jego przyspieszenie. Wówczas jest możliwość spalenia większej ilości tkanki tłuszczowej. Przyczynia się do tego stosunkowo niskie stężenie glikogenu o poranku, przez co organizm pozyskuje energię z tkanki tłuszczowej. Dzięki ćwiczeniom rankiem pobudzamy nasz organizm i w ten sposób wpływamy na wydzielenie endorfin. Warto jednak pamiętać, że poza niewątpliwymi zaletami, poranne ćwiczenia wykonywane są na zmniejszonym poziomie energii.

Trening popołudniowy i wieczorny to najlepsza pora dla naszych mięśni, ponieważ po całodziennej pracy zawodowej czy domowej, są one odpowiednio rozgrzane. Dzięki temu zmniejsza się ryzyko kontuzji. Wieczorne ćwiczenia to doskonała opcja dla osób zestresowanych. Nie bez powodu mówi się, że wysiłek fizyczny jest dobrym sposobem na odstresowanie się oraz odreagowanie negatywnych emocji. Po treningu łatwiej można zasnąć. Ponadto popołudniowy trening przyczynia się do zmniejszenia ilości spożywanych produktów żywnościowych. Podczas ćwiczeń spalane są głównie te kalorie, które dostarczone zostały podczas całego dnia wraz z pożywieniem.

Aquafresh Junior opinie